Skip to content

Receptionist(e)

    • Delft, Zuid-Holland, Netherlands
  • €2,436 - €3,028 per month

Job description

Wil jij het gezicht van ons bedrijf zijn en een centrale rol spelen in de ondersteuning van collega’s en bezoekers op ons hoofdkantoor? Als Receptioniste bij Ampelmann krijg je de vrijheid om je "eigen winkel te runnen", terwijl je deel uitmaakt van een hecht Facility team. Hou je van afwisseling, verantwoordelijkheid nemen en werken in het hart van een dynamische werkomgeving? Dan horen we graag van je!

Over Ampelmann

Ampelmann makes offshore access as easy as crossing the street. Gedreven door innovatieve technologie werken we continu aan impactvolle projecten, terwijl we de overgang naar schonere energie ondersteunen. In onze internationale en veiligheidsgerichte omgeving staat jouw welzijn centraal, en onze cultuur is gebouwd op open communicatie en wederzijds respect.

Bij ons groei je in een florerend, internationaal bedrijf met vele mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Werken bij Ampelmann maakt écht een verschil!

Lees hier meer over Ampelmann en krijg hier een ‘inside look’. 

Over het Facility team

Ons Facility team zorgt ervoor dat onze kantoren inspirerende en prettige werkplekken zijn. Zij houden de gebouwen en diensten up-to-date en creëren een omgeving waarin iedereen kan excelleren.

Jouw rol als Receptionist(e)

Als Receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers én collega’s. Je zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt en helpt hen met vragen. Je werkzaamheden zijn veelzijdig: van gastvrij ontvangst en telefonische ondersteuning tot administratieve taken. Je rapporteert aan de Office Manager en werkt nauw samen met de Facility Coördinator.

Reguliere werkzaamheden:

  • Gasten vriendelijk ontvangen, wegwijs maken en aankondigen bij de juiste contactpersoon.

  • Telefoongesprekken aannemen en doorverbinden.

  • Post en pakketten ontvangen, sorteren en versturen; inkomende e-mails behandelen.

  • Beheer van faciliteiten zoals vergaderzalen, kantoorbenodigdheden, lunchdiensten en vervoersmiddelen.

  • Ondersteuning bij het on- en offboarding proces van medewerkers.

  • Administratieve taken uitvoeren, zoals het verwerken van Topdesk-verzoeken en het bestellen van visitekaartjes.

  • Assisteren bij facilitaire projecten en ad hoc verzoeken.

 

Wij vragen:

  • Beschikbaarheid van 24 - 32 uur per week

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal

  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring en een afgeronde mbo-opleiding

  • Proactieve houding en een samenwerkingsgerichte mindset

  • Sterke communicatieve vaardigheden en verantwoordelijkheidsgevoel

  • Flexibiliteit en het vermogen om meerdere taken tegelijk te beheren

 

Wij bieden:

  • Een inspirerende werkomgeving met ruimte voor innovatie en verandering

  • Veel verantwoordelijkheid en de kans om écht impact te maken

  • Een bruto maandsalaris (bij 40 uur) tussen € 2.436 en € 3.028, afhankelijk van ervaring

  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals een jaarlijkse bonus, gunstige pensioenregeling, onbeperkt aantal vakantiedagen, NS-Business Card en meer)

  • Toegang tot onze Academy voor persoonlijke en professionele ontwikkeling

Interesse?

Je kunt solliciteren tot en met 10 February 2025 door je CV te uploaden via de “Apply” knop op onze website. Binnen een week na de sluitingsdatum hoor je of je bent geselecteerd voor een eerste gesprek. Bij een goede match volgt een tweede ronde en daarna, bij wederzijds enthousiasme, ontvang je een aanbod.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan gerust contact op via recruitment@ampelmann.nl. Jouw contactpersoon is Laura Popescu.

or

Apply with Linkedin unavailable
Apply with Indeed unavailable
On-site
  • Delft, Zuid-Holland, Netherlands