Skip to content

Financieel Administrateur - Accounts Payable

    • Delft, Zuid-Holland, Netherlands
  • €2,540 - €3,900 per month

Job description

Ben jij een assertieve finance professional op zoek naar een volgende stap in je carrière?

Of je nu net begint of al ervaring meebrengt, wij zijn op zoek naar een proactieve en nieuwsgierige Financieel Administrateur die niet bang is om beslissingen te nemen, de juiste vragen stelt en weet hoe te prioriteren. Ben jij nauwkeurig, beschik je over sterke time-managementvaardigheden en ben je leergierig? Dan willen wij graag van je horen! Geïnteresseerd? Lees snel verder en solliciteer.

 

Ampelmann makes offshore access as easy as crossing the street. Gedreven door innovatieve technologie werken wij continu aan impactvolle projecten, terwijl we bijdragen aan de overgang naar schonere energie. Onze internationale en veiligheidsgerichte werkomgeving stelt jouw welzijn centraal en onze cultuur is gebouwd op open communicatie en wederzijds respect. Bij ons kom je terecht in een snelgroeiend, wereldwijd bedrijf vol kansen voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Werken bij Ampelmann maakt echt het verschil!

 

Over de Finance afdeling

Als Financieel Administrateur binnen Accounts Payable maak je deel uit van de Finance afdeling, die is onderverdeeld in vier teams: Business Control, Financial Accounting, Accounts Receivable en Accounts Payable (AP). Deze functie valt onder het AP-team, dat verantwoordelijk is voor de correcte en tijdige verwerking van alle uitgaande betalingen voor alle Ampelmann entiteiten wereldwijd. Het team bestaat momenteel uit een Team Lead Accounts Payable, twee Financieel Administrateurs AP en twee interim Financieel Administrateurs AP. In deze rol rapporteer je aan de Team Lead Accounts Payable.

 

Jouw rol als Financieel Administrateur Accounts Payable

Als Financieel Administrateur Accounts Payable zorg je voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van alle inkomende facturen en declaraties voor alle entiteiten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders, beheert leveranciers- en businessvragen en volgt deze op. Daarnaast ondersteun je bij maandafsluitingen, facturen voor operationele kosten en inkooporders. Afhankelijk van je ervaring kun je extra verantwoordelijkheden op je nemen, zoals het vervangen van de Team Lead AP, ondersteuning bieden bij het ExFlow-systeem, verbeteringen signaleren en bijdragen aan financiële controletaken zoals vooruitbetalingen en voorzieningen. Deze rol biedt groeimogelijkheden voor zowel junior als medior professionals binnen het Finance team.

 

Reguliere werkzaamheden

  • Zorgen voor een efficiënte uitvoering van het gehele AP-proces, waaronder ontvangst, validatie en goedkeuringsregistratie van facturen.

  • Controleren en accuraat verwerken van facturen, inclusief juiste codering, goedkeuring en tijdige betaling.

  • Fungeren als aanspreekpunt voor zowel interne teams als externe leveranciers; afhandelen van vragen, oplossen van issues en beheren van communicatie.

  • Proactief contact opnemen met afdelingen om goedkeuringen van facturen op te volgen, afwijkingen op te lossen en een soepele workflow te waarborgen.

  • Signaleren van afwijkingen in het facturatieproces, oplossen van problemen en samenwerken met teamleden om inefficiëntie te corrigeren.

         

 Wij vragen

  • MBO of HBO diploma in een financiële richting en 0 - 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur binnen een internationale organisatie

  • Ervaring met ERP-systemen, bij voorkeur Microsoft Dynamics 365; ervaring met de ExFlow-module is een pré

  • Ervaring met data-entry, verwerking en controle

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Vaardig in het gebruik van Office 365, met name Excel

 

Wij bieden

  • Een fijne werkomgeving met innovatieve en veranderingsgerichte ambities

  • Veel verantwoordelijkheid en ruimte om impact te maken

  • Maandsalaris tussen €2.540 en €3.900 bruto, afhankelijk van ervaring

  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. jaarlijkse bonus, thuiswerkregeling, premievrij pensioen, onbeperkt aantal vakantiedagen, NS-Business Card en meer)

  • Ampelmann Academy voor al je persoonlijke en professionele ontwikkelbehoeften

 

Geïnteresseerd?

Je kunt solliciteren tot en met 9 mei 2025 door je CV te uploaden via de “Apply” knop op onze website. In de week na de sluitingsdatum hoor je of je geselecteerd bent voor de eerste gespreksronde. Is er een match na het eerste gesprek? Dan volgt een tweede gesprek. Nog steeds een match? Dan bieden wij je de baan aan!

 

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op via recruitment@ampelmann.nl. Jouw contactpersoon voor deze vacature is Eva Pothof.

or

Apply with Linkedin unavailable
Apply with Indeed unavailable
Hybrid
  • Delft, Zuid-Holland, Netherlands